Optymalizacja stron

Chcą Państwo rozpocząć pozycjonowanie strony, ale portal nie został jeszcze zoptymalizowany? Czas to zmienić – jako specjalista SEO i twórca stron chętnie podejmę się współpracy. Optymalizacja SEO to moja specjalizacja – oferuję audyty SEO i wdrożenia zmian, dzięki którym każdy portal stanie się przyjaźniejszy dla internautów oraz robotów wyszukiwarek internetowych.

Strona niezoptymalizowana powoduje wiele problemów. Zarówno pod kątem kampanii SEO, jak i UX (użyteczności dla internautów). Google od kilku lat zmusza administratorów i pozycjonerów, aby ci skupili się bardziej na optymalizowaniu stron – nowe algorytmy typu Panda analizujące treść na stronie oraz elementy optymalizacji a także kary i ostrzeżenia przyznawane za ukryte treści lub inne przewinienia optymalizacyjne. To wszystko zmusza do optymalizacji strony przed rozpoczęciem kampanii SEO. W przeciwnym wypadku pozycjonowanie wygeneruje zbyt duże koszty, nie dając pożądanych efektów, a samo Google bardzo szybko zwróci się do administratora z kilkoma ostrzeżeniami dotyczącymi braku optymalizacji strony.

Optymalizacja strony

Korzyści z optymalizacji strony

  • Obniżenie kosztów pozycjonowania (zoptymalizowany pod wskazane słowa kluczowe portal mniejszym i tańszym nakładem pracy znajdzie się na pozycjach TOP 1)
  • Szansa na szybsze zdobycie wyższych pozycji
  • Zdobywanie pozycji TOP 1 dla fraz typu long tail (bez konieczności linkowania)
  • Zwiększenie ruchu na stronie
  • Zredukowanie niebezpieczeństwa otrzymania kary od Google (brak problemów z aktualizacją Panda czy innymi łatkami analizującymi poprawność strony)
  • Zwiększenie wskaźnika CTR (niezbędne dla sklepów i stron firmowych, optymalizacja pozwala zwiększyć sprzedać)
  • Zoptymalizowana strona stanie się przyjaźniejsza dla internautów i robotów indeksujących treść
  • Wychwycenie i eliminacja błędów powodujących obniżanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania

Optymalizacja stron – kiedy warto?

Na to pytanie zawsze odpowiadam następująco – audyt SEO oraz optymalizację powinno się przeprowadzić dla każdej strony. Nie ważne, czy portal jest skierowany do internautów lokalnych, czy to ogromna strona korporacji międzynarodowej. Optymalizacja pozwala wyeliminować liczne błędy, dając szanse na szybsze wypozycjonowanie serwisu i lepszą jego promocję. Ponadto wdrożenia optymalizacyjne pozwalają wyeliminować liczne błędy związane z użytecznością strony (przez co wzrasta wskaźnik CTR).

Optymalizacja zalecana jest zarówno dla stron dopiero zbudowanych, jak i portali z wieloletnią historią.

W przypadku mniejszych portali (blogi, strony firmowe i wizytówki) mogę podjąć się optymalizacji strony bez konieczności wykonywania audytu SEO. Jeżeli natomiast portal jest obszerny (sklep, rozbudowany blog lub dziennik internetowy) – wówczas do poprawnego zoptymalizowania konieczny będzie audyt SEO.

Jeżeli są Państwo zainteresowani zamówieniem usługi – zapraszam do kontaktu. Pytając o optymalizację SEO, proszę o podanie adresu strony a także fraz kluczowych, pod które portal ma zostać zoptymalizowany (nie dotyczy Klientów, którzy zamawiają audyt SEO – wówczas sam przeprowadzam analizę fraz kluczowych).

 

Wdrożenia optymalizacyjne i optymalizacja stron – zapraszam do skorzystania z oferty!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Temat (wymagane)

    Treść wiadomości