Chcą Państwo rozpocząć pozycjonowanie strony, ale portal nie został jeszcze zoptymalizowany? Czas to zmienić – jako specjalista SEO i twórca stron chętnie podejmę się współpracy. Optymalizacja SEO to moja specjalizacja – oferuję audyty SEO i wdrożenia zmian, dzięki którym każdy portal stanie się przyjaźniejszy dla internautów oraz robotów wyszukiwarek internetowych.
Strona niezoptymalizowana powoduje wiele problemów. Zarówno pod kątem kampanii SEO, jak i UX (użyteczności dla internautów). Google od kilku lat zmusza administratorów i pozycjonerów, aby ci skupili się bardziej na optymalizowaniu stron – nowe algorytmy typu Panda analizujące treść na stronie oraz elementy optymalizacji a także kary i ostrzeżenia przyznawane za ukryte treści lub inne przewinienia optymalizacyjne. To wszystko zmusza do optymalizacji strony przed rozpoczęciem kampanii SEO. W przeciwnym wypadku pozycjonowanie wygeneruje zbyt duże koszty, nie dając pożądanych efektów, a samo Google bardzo szybko zwróci się do administratora z kilkoma ostrzeżeniami dotyczącymi braku optymalizacji strony.