Audyty SEO

Szukają Państwo specjalisty, który dokładnie przyjrzy się stronie i pokaże, co należy poprawić, aby kampania SEO była efektywniejsza? Doskonale – jako specjalista SEO oferuję dokładne audyty stron www, w których wyszczególniam braki związane z optymalizacją. Zwracam uwagę zarówno na czynniki on-site (elementy związane z budową strony, treścią, linkowaniem wewnętrznym czy też poprawnością kodu strony) a także off-site (czynniki social media, linkowanie zewnętrzne i wiele innych). Ponadto podczas sprawdzania strony zwracam uwagę na elementy UX, czyli użyteczność strony pod kątem internautów.

Każdy audyt SEO przeprowadzam rzetelnie i dokładnie, starając się wyodrębnić wszystkie błędy, które przeszkadzają w prowadzeniu skutecznej kampanii SEO. Zwykle audyt strony obejmuje od 20 do 50 stron A4. Każdy audyt przesyłam w wygodnej formie elektronicznej (plik .pdf), gdzie znajdą Państwo wszystkie etapy analizy SEO, wraz z komentarzami, tabelami informacyjnymi i zalecanymi wdrożeniami.

Prócz pokazywania błędów, opisuję zalecane wdrożenia, podaję przykłady i staram się, aby SEO audyt zrozumiała osoba, która nie jest specjalistą SEO. To pomaga podczas procesu wdrażania zmian.

Audyt SEO

Co zawiera każdy SEO audyt?

Jak wspomniałem, moje audyty stron dzielę na etapy. Oto działy, na które dzielę każdy audyt:

  • Informacje o serwisie
  • Wybór i ocena słów kluczowych
  • Analiza kodu strony
  • Optymalizacja kodu portalu
  • Optymalizacja treści strony
  • Analiza linkowania wewnętrznego i linków
  • Analiza linków przychodzących/zewnętrznych
  • Sygnały lokalne i analiza social media

Jakie korzyści daje audyt strony?

Oto argumenty, które przemawiają za tym, aby zamówić audyt SEO:

  • Eliminacja błędów optymalizacyjnych i użytkowych strony
  • Poprawa funkcjonalności strony (wzrost wskaźnika CTR)
  • Obniżenie kosztów kampanii SEO
  • Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania (po wdrożeniu zalecanych zmian)
  • Mniejsze ryzyko otrzymania kary do Google za braki optymalizacyjne (ochrona przed aktualizacją Panda)

Dla jakich stron przeprowadzam audyty SEO?

  • Strony firmowe
  • Sklepy internetowe
  • Blogi
  • Portale wielotematyczne
  • Strony zapleczowe
  • Strony Landing page

Kiedy warto zamówić audyt strony?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta – gdy projekt budowy strony zostanie zakończony. Audyt SEO można zamówić zarówno dla stron, które dopiero powstały, jak i portali działających w sieci od wielu lat. Wyjątkiem są strony w budowie – wówczas mogę zaoferować zalecenia optymalizacyjne, aby osoba tworząca portal już na etapie prac webmasterskich zastosowała się do wskazówek SEO.

Jeżeli są Państwo zainteresowani profesjonalnymi audytami SEO – zapraszam do kontaktu. Pisząc z pytaniem o audyt – proszę podawać adres strony. Pragnę poinformować, że audyty są wyceniane indywidualnie – koszty różnią się w zależności od objętości serwisu (dla blogów i stron firmowych audyty będą tańsze, niż dla sklepów internetowych czy rozbudowanych portali wielotematycznych).

Do każdego audytu podchodzę indywidualnie i z należytą starannością! Prócz audytów, oferuję także wdrożenia (zamawiając audyt + wdrożenie udzielam specjalnych rabatów).

 

Zapraszam do kontaktu – chętnie wycenię audyt SEO Państwa strony!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Temat (wymagane)

    Treść wiadomości